środa, 2 listopada 2011
EMB145 - generalna inspekcja
EMB145 - generalna inspekcja
EMB145 - generalna inspekcja
B767 - inspekcja okresowa podwozia
B767 - inspekcja okresowa podwozia
Bagażownia - Terminal A
B737 - poczta do SVO
B737 - bagaże do SVO
B767 - inspekcja przedstartowa przed lotem do JFK
B767 - tankowanie 50 ton nafty. Starcza na lot WAW-JFK-WAW
B767 - inspekcja przedstartowa przed lotem do JFK
Lot do JFK trwa do 9 godzin. Z powrotem zależy od warunków nawet i o 2 godziny krócej
Dla Gazety Stołecznej zrobiłem kiedyś mini-reportaż o Okęciu kiedy było spokojniej. Przypomnę kilka zdjęć. Żeby samolot oderwał się od ziemi i pasażerowie bezpiecznie przemieścili się z a do b potrzeba pracy wielu specjalistów a nie zawsze pasażerowie o nich wiedzą.
Co się stało z samolotami ze zdjęć?
SP-LOA (B767) / Wyrejestrowany. Obecnie lata w Meksyku.
SP-LOB (b767) / Wyrejestrowany. Obecnie lata w Meksyku.
SP-LLC (B737c)/ Przemalowany na złoto. Uczestniczył w rejsie do Brukseli dla uczczenia 20 rocznicy upadku komunizmu. Lata na trasach europejskich.
SP- LKD – (B737c) Lata nadal na trasach europejskich
SP-LGM (EMB145) / sprzedany do Brazylii. (EMB145 zostały całkowicie wycofane)
Etykiety:
Z TECZKI OSOBOWEJ / ARCHIWUM
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
4 komentarze:
Zawsze chciałam pracować na lotnisku i do tej pory mam takie marzenia! Zdjęcia są genialne!
Co byś chciała tam robić ?
przez moment miałem nadzieję że to TEN samolot :)
O to właśnie chodziło ;)
Prześlij komentarz