piątek, 30 stycznia 2009


Skoro każdy chciałby być diabełkiem to kto będzie aniołkiem?


Pies w domu, przyjaciel w domu.


Kiedyś mieszkałem pod 7, teraz mieszkam pod 8. Kto wie, może kiedyś zamieszkam pod 9?


Kiedyś byłam piękna, młoda, pachnąca. Zwracano na mnie uwagę. Ludzie oglądali się za mną i ja byłam ich koniecznością i potrzebą. Dziś, choć nie straciłam urody, zaraz ktoś wyniesie mnie na śmietnik. Stałam się nikomu niepotrzebna, będę śmieciem.
PS: Prolog
PS1: Choinka w Warszawie


We wszechświecie oprócz czarnych dziur zaistniały również białe dziury. Jedna z białych dziur pojawiła się na Nowym Świecie.


Efekt podłączenia aparatu do teleskopu. Czyżby tam też była zima?


Takie zdjęcie po prostu wypada mieć w portfolio.
Full trendi, max real.


A takie - tym bardziej.


Tramwaj- urządzenie elektryczne. Można dotykać.
Można również zaryzykować twierdzenie, że miejsca siedzące cieszą się znacznie większą popularnością aniżeli miejsca stojące.


Przy takiej konfiguracji problem małżeństw homoseksualnych to betka.

Kolejna porcja modnych zdjęć. Jak wspominałem w pierwszym poście z tego cyklu należy być na bieżąco z najnowszymi trendami które są trendi i dżezi. A jak zdjęcia zrobiło się analogowo to chyba w ogóle jest full wypas, co nie ?

Aparat: HANIMEX IC 4500AF AUTO FOCUS/MOTOR/3-WAY AUTO FLASH/RED-EYE REDUCTION/DX
Wkład: Dobry slajd lepszej firmy.

1 komentarz:

igorpisuk pisze...

No!!! fotka jest na maxa max trendi full dżezi...

zaryzykuję, a nawet odważę się stwierdzić, że jest imposibol cool a zarazem extrim real, co wymaga total lajtu !!! Szacun ;D